niedziela, 9 grudnia 2012

Aranżacja mieszkania

W urządzaniu wnętrz najważniejszy jest świetny plan. Kiedy go mamy, stworzenie spójnej koncepcji aranżacji i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podsuwać innym ciekawsze inspiracje. Natchnieniem do stworzenia ciekawego projektu pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane dodatki. Nieraz jeden szczegół zadecyduje, by na jego bazie stworzyć całą koncepcję wystroju, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na swoim blogu będę się przedstawić również takie drobnostki. Elementy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego wnętrza, ale również i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach przedstawianych na blogu będzie coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na jeden wybrany styl, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Cały czas rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i projekty.
W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.

Zobacz http://www.ergooffice.pl/ - aranżacja biur.